İlk dogumum sezeryan çok kötü bı süreçti benim için bu doğum normal doğum yapabilir miyim iki yıl geçmiş olacak aradan özel de pek sanmıyorum direk sezeryan derler ama normal doğum olsun diye devlette bile dogurmayi düşünüyorum acaba devlette mi sezeryanla doğum der bilgisi olan varsa yazabilir mi