saskinanne00 Merhaba anneler Bebeğim Karın üstü durmak istemiyor dönmüyor da ne yapacağımı şaşırdım muayenede bir sıkıntı görünmüyor ama neden dönmüyor anlamıyorum. Bebeklerimiz kaçıncı aylarda döndü bu şekilde geç olması normal mi? Bebeğim biraz tombik
aslanmommy saskinanne00 bizim komşunun çocuğu da tombik bi bebişti. O da aynıydı. Kilodan dolayı dönemiyor kalkamıyor demişti doktor
ilenalemin saskinanne00 benimki de 7.5 aylık.sadece sol tarafa dönüyor sağa dön ek istemiyor zorlamıyorum
ilay-mom saskinanne00 3buçuk aylıktan beri dönmeye calısıyor 4ncu ayında sağ tarafından iyice dönüyor soldan dönmüyor zorlamıyorum bende bugun de 5 aylık
Elvinemine saskinanne00 evet ilk baslarda donmuyordu sevdigi oyuncaklari kenarlarina koydum ve kizimi dondurdum oyle oyretdim .sonra kendisi donmeyi oyrendi .mesele 🎈 var ya bak onu eline ver oynasin sonra kizini uzat kenarinada balonu koy oylece donecek
haticerva06 saskinanne00 emeklememesi bi sorun değil ama dönmesi gerek diye biliyorum artık bu aya kadar
cennetkusum16 saskinanne00 4 ayın başında döndü. Hiç mi dönmüyor sağına soluna tam tur donmesede olur.
mekame3 saskinanne00 evham yapmayın üstüne düştükçe daha çok gözünüze batar rahat bırak kendinizi zamanla herşey oluyor
saskinanne00 elifozkan 7. Aya kadar dönmüyorsa sıkıntı vardır diye bir yazı okudum o yüzden korktum açıkçası