papatyam39_ canm biz 4 5 ay ugrastk çok krem kullandk ama yok geçmedi,en son doktor xaibon dir bir krem ve Ziver hap verdi,bebeğime de ayrı karışım hazırlattı eczaneden onu aldk kullandk bir hafta arayla tekrae kullandk tabi ama o aralar da hep temizlik temizlik temizlik mahvolmstm,bizi kurtaran en çok ütü oldu,elbiseleri tersten yıkayıp tersten utuleyip öyle dolaba yerleştirdim,yemin ederm 1 aydr bitti şükür ama hala elbiseleri o şekilde utuluyorm korkudan.Sizde o şekilde yapın gerçekten ütünün çok faydasını gorececeksnz coraplara kadar tersten utuluyorm koyuyorm,ütünun çok aşırı sıcak olması nedeniyle uyuzlar ölüyorrms cnku yumurta birakiyorlarms elbiselere ve çok işe yariyor,herşeyi de çarşaf yastık yüzleri perde falan hep yüksek derecede yika çok dikkat et biraz zor ama geçer inşallah