Minnakelifim 2 yaşındaki kızımın saçları seyrek diye sıfıra vurdum uzadı ama yine çok seyrek eskisinden daha kötü. Hindistan cevizi yağı sürün dediler aldım bugün insaallah ise yarar başka ne iyi gelir ne uzatır saclarini
gmz1991 Minnakelifim benim kızım da bir yaşında bende sıfıra vursam diye düşünüyorum ama kıyamıyorum da. Kimi de işe yaramaz diyo. Hem seyrek hem yavaş uzuyo saçları. Rengi de sarıya yakın olduğu için daha da seyrek görünüyo
Cennetmahallesipembe Daha küçük saçları az olması bi sorun değil ama üzüm çekirdeği yağı da iyi gelir. Çok besleyici saçlar için badem yağı da olur. Bu üçünü karıştırıp sür olmadı
Minnakelifim Cennetmahallesipembe badem yağı ile karıştırıp deneyim insaallah fayda eder. Her seferinde yıkanması lazim dimi
Cennetmahallesipembe Minnakelifim tabiki ama yıkamadan 1 saat önce falan sürün beslesin saç diplerini sonra yıkarsınız