Bicirik900615 Selam Kızlar , bebeğim 32 günlük uyandırıp altını değiştirip doyuruyorum ama öyle güzel uyuyor ki birde hava o kadar soğuk ki uyandıramıyorum sizler ne yapıyorsunuz kızçeler uyandırıyormsnz
Gonul_celen Bicirik900615 geceleri kaka yapmadığı sürece altını açmaya alıştırmamanız gerekiyor yaptığı zöam değiştirin ama sadece cişse sabaha kdr kalabilir nerdeyse 12 saat kalıyor geceleri
Mum Bicirik900615 merhabalar, en fazla iki saate bir uyandır mutlaka o sekeri düşünce de cok uyuyor. Ben ilk bir aydan sonra üç dört saattebir uyandırıyordum dayanamıyordum mastit oldum üç gün 40 ve uzerı atesım oldu göğüslerim şişti sagarak atlattım sonra tekrar saat bası iki saatte bir emzirdim. Evet uyku önemli ama suan beslenmesi daha önemli
yas_emin3467 Bicirik900615 doktorumuz gece altını değiştirme. Çok acilse hiç konuşmadan göz teması kurmadan sessizce değiştir demişti. Uykusu aralanmasın diye. Beslenme için de uyku öğünü yap demişti. Uyandırmadan kucağına al memeyi verince alır zaten emzir yerine koy. Benim uyku öğününe gerek kalmadan kendi uyandı hep😂 6 aylık emmek için uyanıyor hala
SmaG Bicirik900615 canım alt değiştirmeyi geceleri kaka olduğunda yapabilirsin ama emzirme yi uyanmasa bile 2 saatte bir devam et derim henüz daha çok küçük çünkü. Kan şekeri düşer uyudukça uyur yoksa
Bicirik900615 Mum bende sağıyorum canım yoksa çok ağrı yapıyor benim oğluşta tosbik hiç düşünemedim şekerini sağol canım
deletedmom719 Bicirik900615 canım bebeğin daha çok küçük ben o kadarken 1.5 saatte bir kaldırıp emziriyordum. Kıyılmıyor ama mecbur şekeri düşmesin emmesi lazım. Birde altını değiştirmeyi alışkanlık haline getirme yoksa ileride sık uyanır altı kirlenince. Bende eskiden değiştirirdim üstüne geçiyordu değiştirmeyince. 1 numara daha büyük bez aldım geçmedi hiç üstüne. Erkek bebeklerde oluyor genelde 1 numara büyük al istersen