merve169_ ben is bankasindan acmistim ayda 600 tl yatiriyorfum devlet destekliyor 180 de o yatiriyordu anne baba vefat etme durumunda 18 yasa kadar devlet oduyordu ama 3 4 ay sonunda yatirmakdan vazgectim 5 yil boyunca cekemiyorsunuz erken cekmek isterseiz yatirdiniz tutar cop oluyor vermiolar fallan bende en iyisi evde biriiktirip kendim saklamak die dusundum zaten sabit bir geliriim de yok duzenli odeyemedim .. olece birktim 5 yil olunca icindeki kalan parami anca cekebilcem 😏