Fikk benim düşüncem bebeğimin grip olöasını üşütmesini engelliyor. Hem de öksürüğünü kesiyor. Ben gaz sancısından çok çektim. Kimyon çayı verdim. Rezene çayı yapardım. Masaj yapardım karnına ayak altına. Zinco diye bir aldım. Bebeğimi çok zorladı o damla damlalar bir işe yaramadı bnde. En iyisi masaj ve kimyon çayı. Tabi bnde içiyordum bardak bardak hem kimyon hem rezene. Kiraz çekirdeğini ısıtıp karnına koyun sıcak tutsun o da iyi geldi