Kızlar daha once de sordum sezaryen dogum yaptim 14 aylik bebegim var adetim 4 gun gecikti idrar testi yaptım sonuc negatif kan verdim oda 0.100 cikti doktor negatif dedi ama bende hala belirti yok adet dongum 35 ( idrar testini dunde yaptim sonuc yine negatif) bise olsaydi cikar miydi? Ve enfeksiyon adet gecikmesi yapar mı sari sumuksu akintim var .