Benim 5 yasindaki kizim influenza a oldu. Su anda evdeyiz. Anaokulundaki butun cocuklarda var nerdeyse. Influver diye bir ilac var sadece o iyi geliyor baska bir antibiyotik iyi gelmiyor. Surekli atesi cikip dusuyor. Vucut agrilari cok fazla. Ama geciyor merak etmeyin a grubu b den daha zorlu geciyormus. 5 gun kullandiktan sonra influveri iyi olacak merak etmeyin. Burnunu surekli acik tutmaya dikkat edin bu cok onemli. Atesine cok dikkat edin. Cok cabuk yukseliyor malesef. Ve atesi düşüremezseniz mutlaka doktora gidin malesef damardan alinca ilaclari cok daha iyi oluyorlar