Deletedmom_984 Valla bacım ben kendi saçlarımı 3 numaraya vurdum Ekim ayında
Ekim ve Kasım ayında örtülü olmama rağmen dışarı çıktığımda başım üşüdü :)) Evde de keza aynı şekilde üşüdü uyurken yazma ile uyuyordum basıma soğuk giriyor diye. Kesmemeni tavsiye edebilirim kendimden :) Hem hasta olur hem üşür evde doğalgaz olsa da sıkıntı