09-bermuda bu yaz başı saçımı 500 liraya kestirip, beğenmeyip daha da kısalttırmak isteyince kapı kapı gezip fiyat sormuştum, 300 liraya kesen yine orta klasmanda bir yer bulup orada 2. kesimi yaptırmıştım ve kendime çok kızmıştım kazıklandım diye😂 boya işi riskli olduğu için direk ilkokul arkadaşımın kuaförüne fiyat sordum, sosyal medya hesaplarında da yaptıkları işlemleri paylaşıyorlar iyi işçilik gibi görünüyor😁 ucuz bulup pek riske girmek istemiyorum açıkçası😂 yoksa pek meşhur kuaförler de var, onların vereceği fiyatı da az çok tahmin ediyorum😂 hem orta klasman, hem yaptıkları işler belli, hem de tanıdığım olunca orayı tercih ettim, eşim de yaptır ben desteklicem dedi ama dün gece hevesim kaçtı nedense, çok kararsızım şu an. Bilmiyorum, bakalım😁