ebrusafura artık uyuyorsa uyandırmanıza gerek yok bende 2 ay olunca ikilemde kalmıştım Ama uyandırmamamız gerektiği yazıyordu ben de uyuduğu taktirde ki bu çok nadir oluyordu hahahah Uyandırmadım emzirmek için Çünkü uykuya da ihtiyaçları olduğu yazıyordu büyümek için sarılık tehlikesi de yok zaten o yüzden uyuyorsa boş verin 😂