Sezaryen doğum yaptım. Lohusalık sonrası da hemen adet oldum; 2 adet dönemi geçtikten sonra spiral takıyoruz dedi doktorum ve 2.adet sonrası gidebildim. Önce gebelik testi yapıldı, negatif çıkınca spiral takıldı. Yukarda arkadaşlar anlatmış, basit bir işlem. Ardından adetim de başladı. İlk aylar ara kanamalarım çok fazla oldu. (Bakır spiralin böyle bir dezavantajı var) şu anda daha düzenli her şey. Adet günüm 5ten 8e çıktı. Bir de spiralle ilgili en önemli nokta; her yıl düzenli kontrole gitmek. Kontrolünüzü düzenli yaptırırsanız ve kaymadığından emin olursanız koruyuculuğu çok yüksek. Doktorum normalde 10 yıllık spiraller ama ben 7./8. Yılda yenilenmesini tavsiye ediyorum dedi. Kazaların çoğu spirali taktırıp düzenli kontrol ettirmeyenlerde oluyor bildiğim kadarıyla