Ferritin demir deposu demek,yani vücut kullanmadığı fazla demiri depolar orda demirn düşük çıkması çok kötü değil normal demir değeri iyiyse insanı etkilemiyor.Fakat tabiki onunda bi değerde olması gerekki vücut demire ihtiyaç duyduğunda kullanabilsin.Demir değeri yüksek ise ferritini takma demiştir.Her iki değerinde az olması sıkıntı.Doktor değere göre kar zarar ölçmüştür.Not:Ferritin değerim çocukluğumdan beri hep düşüktür denirimide etkilediği için ilaç kullanırım yılllardır.Demiri etkilemesse ilaç kullanım gerekmez