Merhaba anneler, bebeğim sadece anne sütü ile besleniyor beslenmesi gayet iyi maşallah. Fakat bir göğsüm mastit oldu ve dün operasyon ile boşalttılar :( bu olayı tekrar asla yaşamak istemiyorum bu sebeple en azından günde iki kez sağmayı düşünüyorum. Fakat sütü ne zaman sağmalıyım? Bebeği emzirirken hemen sonra kalan sütü mü sağıyoruz, yoksa emdikten 1 saat kadar sonra mı sağıyoruz tecrübem yok yardımcı olabilir misiniz? Ve her göğsü sırayla 15 dakika mı sağıyoruz?