Oğlum 7 ay 21 günlük yani 3.5 aylıkkenden beri doğru dürüst uykusu yok çocuğun gerçekten geceleri o kadar çok kalkıyor ki emiyor anne sütü alıyor doymuyordur diye gece mama veriyorum ama yok yani bir türlü adam akıllı derin bir uykuya dalamıyor sürekli kıpır kıpır dönüp duruyor hareket edip duruyor dalgın uyuduğu herhalde yok bir saatte bi iki saatte bi yarım saatte bi kalkıp duruyor yani büyüyor düzelir diye düşünüyorum ama yok yani ne yapacağım ben bu gece uyku problemini nasıl halledip çözeceğim 180 cc içip yatıyor mesela yani bunla üç dört saat tok olması lazım uyuması lazım ama yok yani bir derin uyku yok yeni doğan döneminde daha iyiydi bundan