fghhjjjvggghbvcddd Bebeğim 14 günlük göbek şişkinliği şikayetiyle geldik. Doktor kulağına boğazına bakıp yatış verdi üst solunum yolu enfeksiyonu var dedi kaç gün yatacağı belli değil.crpsi temiz. Böyle bir durum yaşayan var mı