bebeklerrr 6 ay 12 günlük ikiz bebekler 2. Numara mamaya geçtim ilk iki gün sorun yoktu sonra kusmaya başladılar ek gıda istemiyorlar ilgileri azaldı gazları var 2. Numaraya geçince böyle şeyler yaşayanlar oldu mu ne yapmalıyım çok huzursuzlar😣
zeynepyusufaslan bebeklerrr ben de hipp kullanıyorum nedense aynı sorunu yaşadım . 7 aylığız 1 aydır 2 numara kullanıyoruz 1e göre tadını daha çok sevmişti ama 2. Kutu 2 numarada istemiyor itiyor diliyle kusuyor gaz da yaptı anlayamadım Diş döneminde olabilirler mi acaba bizim aşırı kulak tutma ve kaşınma var ona da bağladım ben
atlaskoo bebeklerrr Benim de öyle oldu ve tadı farklı geldi ama kokusunda bişey yoktu normal kokuyordu neyse bugün o bitmeden yeni kutu açtım onun tadı 1 numarayla aynıydı korktum acaba bozuk muydu diye
bebeklerrr atlaskoo Mamayı nerden alıyorsunuz e bebekten almıştım ben şimdi eczaneden aldım geçti midesi de alışmış olabilir sindirmedi gaz yaptı ağız dolusu bogulurcasına kustu
bebeklerrr zeynepyusufaslan içtiği miktarı ikiye bölerek verdim araya zaman koyarak kusma azaldı aşırı gaz yaptı huysuz oldu ikizlerin ikisine gece gaz dan uyuyamadı diş de var mı bilmiyorum 🤷♀️
atlaskoo bebeklerrr Migrostan almıştım 1 numarayı da oradan istiyordum ve tadı hep aynıydı ama bu kutu farklıydı ve yeni kutuya geçince kusmuyor sürekli
bebeklerrr atlaskoo belki de içeriği az da olsa değiştiği için alışma süreciydi çok şükür bizim de geçti .