anyela77 yani bence 5 ay çok erken benim bebeğim de 5,5 aylık oldu sizinki gibi çok hevesli ama ben yine de başlatmadım hatta bende çok heveslenmiştim ama araştırdığımda iyi bir şey değilmiş. çünkü hem bağırsakları gelişmiyor hem de ek gıda reddi olabilir başlayacaksanız bile 5,5 aylıktan sonra başlayın hele anne sütü alıyorsa 6 ay en ideali. Erken ek gıdaya genelde anne sütü almayan bebekler de başlatıyorlar. Anne sütü ne kadar çok alırsa o kadar iyi. Eğer başlayacaksanız da bu çocuk aç kitabı ve acıkınca yer kitabını alın her şey var orada.