Merhabalar. Bebeğim 44 günlük oldu bugün. Zaman zaman mukuslu kaka, ıkınmalar, zaman zaman ıkınmaktan uykuya dalamama, gaz sancıları oluyor şiddetli.
Gürültülü sıvı kaka da var. Kan görmedik hiç. Çok şükür egzaması vs de yok. 10 gündür süt ürünlerini kestim ancak hala 1 gün iyiyse diğer gün kötü gibi.
Sorun şu ki ben alerji mi gaz mı nasıl ayırt edicel belirtileri? Çocuk doktoru alerji olabilir dedi ama aynı belirtiler gazda da mevcut. Poposu kızarıyor mesela ama alerji pişiği mi normal pişik mi bilemiyorum ki.
Alerji doktoruna gideceğiz ama daha çok küçük testte çıkmaz diyorlar. Çaresiz hissediyorum. Yediklerime dikkat ediyorum ama sütüm etkilenirse diye ödüm kopuyor. Deneyimli anneler başından geçenler sizin süreçler nasıldı. Yol gösterebilir misiniz 🙏🏻😔