gamzefnan Merhaba anneler daha önce taç markasını kullandım ama memnun kalmadım.Rakımı yüksek bir yerde yaşıyorum yemek asla ama asla pişmiyor.Memnun kaldığınız düdüklü tencere marka ve modelini paylaşırsanız sevinirim.
helinsila gamzefnan ay geçen gün düdüklum patladı bir gün önce ise dip tırnak temizlik yapmiştim boya falan şaka gibiydi kesin nazara geldi o günden sonra düdüklü kullanmıyorum çok korkuyorum Allah’tan bize denk gelmedi çok dikkatli kullanın gerçekten tehlikeli
ipeksiyim gamzefnan ben aryıldız kullanıyorum memnun sayılırım ama bunların içindeki lastiği birkaç senede bir bozuluyor. Benim en sevdiğim düdüklüler annelerimizin kullandığı markası ünlü olmayan her çarşıda satılan düdüklüler. Bence onlar mükemmel pişiriyor kullanımı da çok rahat. Geçen annem bime gelmişti ikili olarak gitti aldı. Eğer benimki bozulursa kesin gidip eski tiplerden alırım🙈
ruhsagligi gamzefnan merhaba bende taç kullanıyordm memnunum ama, haznesi Büyük 9 lt Elektrikli almayı düşündüm Philips marka, oda bir süre sonra e8 hatası veriyormş çok fazla olumszlk vardı , emsan sipariş ettim bakalm en iyi yorumlar ondaydı diyebilirim
allwrite Fissler. Uzun zamandır kullanıyorum, çok memnunum. Diğer düdüklülere göre çok daha hızlı ayrıca. Biraz maliyetli ama bir kere verip ömürlük kullanılacak bir ürün.
evvreka gamzefnan eğer durumun müsaitse fissler. Daha iyisi kesinlikle yok. Bi kere alınca bir daha düdüklü almak zorunda kalmazsınız.