aybukesimsek KIZLAR YENİ KURUTMA MAKİNESİ ALDIM AMA HENÜZ ANLAMADIM OĞLUMUN KIYAFETLERİNİ HASSAS PROGRAMA ATIYORUM NEMLİ ÇIKARIYOR BİR DAHAKİ ATIŞIMDA AZ ATTIM YİNE NEMLİ ÇIKARIYOR İKİ KERE ÇALIŞTIRDIM AYNI SİZCE NASIL YAPMALIYIM
cokbilmismom aybukesimsek hangi marka. Hassasta çalıştırmayın pamuklu progrmada ve karma programda calistirabilirisjiz en 2 buçuk saat olmalı. Ben bunlari kullanıyorum. Eğer çok çamaşır varsa nemli çıkarsa manuel ayarlamadan 20 dk daha ayarlayıp çalıştırıyorum kup kuru çıkıyor
irmarose aybukesimsek bende bosch kullanıyorum hassas nemli çıkarıyor çünkü siz ne kadar fazla kurutursanız kıyafetlerin çekme olasılığı artıyor ben herşeyi pamuklu ekstra kuru da kurutuyorum yünlü ürünleri ve kot pantolonları atmıyorum
Gzdnr17 aybukesimsek hassas zaten nemli çıkarır programın özelliği o Siz bebek kıyafetleri çeksin istemiyorsanız karma artı düşük ısı yapacaksınız
papatyam-34 aybukesimsek Ben karışık programa atıyorum 1 saat 40 dakika sürüyor kup kuru çıkıyor diğer programlar bana uzun geliyor 2.5-3.5-4.5 saat falan sürüyor ama karışık süre olarak da kurutma olarak da çok yeterli hatta battaniye de atıyorum o da aynı saatte bitiyor bazen içindeki çamaşıra göre erken de bitebiliyor
aybukesimsek cokbilmismom hoover markası ama diğer programlar çok güzel kuru çıkarıyor hassas nemli çıkardı tamam canım teşekkür ederim bende bundan sonra hepsi bir arada olan programa atayım
bebegimdogdu Ben karışık programa atıyorum kuruluk derecesini artırıyorum kuru çıkarıyor arçelik bizimki
cokbilmismom aybukesimsek hassasi hiç kullanmayın bosverin. Çekebilecek yün kıyafetleri falan atmayın diğer eşyalarda sorun olmuyor zaten
cananelisa irmarose çekio o zamanda ama her programı denedim ya çekio ya söküo yada benli bırakıyo aldığıma pişmanım
aybukesimsek asi765_ saat uzatmayı bilmiyorum daha yeni aldım makineyi bundan sonra uzatmayı öğretip öyle atarım