BrcBthn 3 aylık oğluma rota virüsü aşısı yaptırdım dün.. oğlum aşırı huysuz .. varmı bizim gibi olanlar 😥
kubraer BrcBthn normal bi iki gun içinde gececektir. Yan etkilerinde hafif karin agrisi ishal yapabilir deniliyor zaten o yüzdendir muhtemelen
ays_ey BrcBthn ben yaptıgımda hiç bi sıkıntımız olmamıştıı belki başka bişeyden kaynaklıdır yan etkilerini okudunuzmı
Amatoranne BrcBthn biz ikinci ay aşısıyla birlikte yaptırmıştık. Aşıdan sonra huysuzdu gün boyu ama rotadan mı diğer aşılardan mı bilemiyorum. Belki rota da etkiliyodur
NeslihanNehir Biz yaptırmadık, zaten kolik bebek yan etkilerinin nasıl olacağını ön göremediğimiz için
Gsbcan-ikizler BrcBthn evet ama yaptırmamız çok iyi merak etme atlatırsınız inşallah sık sık emzir ama ishal olduğu için suya ihtiyacı var
BrcBthn Hayalimmmm cnm 281 tl ödedik biz.. eczacı tanıdık belki geliş fiyatına vermiş olabilir sormadım 😘
Gsbcan-ikizler BrcBthn alıyordur canım sen bol bol iç senden alıyor çünkü benim ikizlerimde öyleydi çünkü