Watashiwa Başına gelen var mı aşı olalı iki gün oldu hem ateş var hem de irkilme uykuya dalıyor yine irkiliyor normal mi bun
evvreka Watashiwa bizim başımıza gelmedi böyle bir şey ama belki aşı ağrı ya da huysuzluk yapmış olabilir. Ateşte varmış. Calpol verebilirsiniz
Watashiwa evvreka veriyoruz iki gün bitti biraz ateşi azalsa bile bu sefer de sürekli uyumak istiyor napcaz şaştık kaldık