gulyabani daha küçük ama yine de söylediği şeyi biraz sorgulayabilirsiniz. Gel babanla da konuşalım neden öyle yaptı diyebilirsiniz suçlayıp yargılamadan. Bariz şekilde belliyse size söylediğinin doğru olmadığı o zaman ‘bana doğruyu söyle anneciğim’ diyebilirsiniz, eğer doğru söylüyorum derse de ‘tamam ben sana güveniyorum’ diyebilirsiniz. Doğru mu bilmiyorum ama ben böyle yaklaştım kızıma, 4.5 yaşında hala da bazen doğru olmadığını düşündüğüm şeyler söylediğinde gerçekten mi falan diyorum, zaten bu iletişime alışkın olduğu için bazen eveett gerçeek diyor, bazen de ben şaka yaptım diyor😁 en azından sorguladığım zaman doğru olanı öğrenebiliyorum artık. Bazen doğru söylemenin ne kadar önemli olduğunu, benden hiçbir zaman bir şey saklamaması gerektiğini de kısaca anlatıyorum