babyboy_35 10 aylık bebeğimle hasta olduk ona antibiyotik başladık bende ıhlamur vs içiyorum dikkat edin ortalık gerçekten pislik yeri
momikaa babyboy_35 bir aydır bizim evde sırayla hastalanıyoruz cidden çok kötü çocuğumda hasta oldu ona da antibiyotik yazdı doktor umarım bu kışın son hastalığı olur 😔
[silindi] babyboy_35 aynı hastalık mı bilmiyorum ama kas ağrısı kemik ağrısı boğaz kuruluğu grip gibiyim ama değilim bir sürü ağrı kesici içiyorum nerden bulaştı bilmiyorum da
gulyabani babyboy_35 bizde öyleyiz evcek kızımda grip oldu 2 buçuk yaşında boynum acıyo diyip duruyo kıyamam 🫠geçmiş olsun
Tazeanne94 [silindi] evet heryerim ağrıyor bütün gün yatsam keşke kızım ateşlendi şurup ile geçiyor sonra tekrar ateşi 38 oluyor
ezgiii12490 babyboy_35 bronşit grip için antibiyotik gereksiz diyor osman gönülal niye verdi. Acaba doktor
[silindi] babyboy_35 keşke grip olsam cidden benimki korona gibi ağrı saplanıyor boğazımı biri sıkıyor sanki
acimavi babyboy_35 öyle gerçekten kızımın sınıfı 14-15 kişilik, dün paylaşılan fotoğrafta 8 kişilerdi. Ben haftasonu hasta oldum şimdi toparlıyorum çok şükür, ablam dün olmuş falan derken evet tekrar salgın var. Size de çok geçmiş olsun🙏🏻
mysozclk babyboy_35 son ıkı ayda kızım adenovirüs oldu ardına idrar yolu enfeksiyonu sonra da el ayak hastalığı en kotu geceni idrar yolu enfeksiyonuydu şükür hepsını evde atlattık 🙏 adenovirüs el ayak nerden geldi nasıl bulastı bılmıyorum bizden baska olanda olmadı cevrem de suan da el ayak hastalığı cok yaygın kış ayında olmazmıs normalde ama kar yagmıyor mikrop kırılsın keske lapa lapa kar yagsa 🤲
mysozclk babyboy_35 gittiğim bi ailem bide kaynanamgil var bize nerden geldi bılmıyorum genelde cocuklarda olur ya kızım harici ne ablamın kızında ne kardesımın kızında ne de gorumcemgılde olmadı eşim petrolde çalısıyor para al ver yapıyor diyorum acaba ondan mı geliyor sımdı eve gelir elını ıyıce yıkar oyle sever oldu cocugu 🥹 ayın 14 unde doktora gıdıcektım soracaklarım vardı suan cok kalabalıkmıs hastaneler iptal edesim var salgın gecsın de oyle gıdım dıye