Arkadaşlar bebeğim 6 ay+6 günlük. 11 Kasım’da bronşit oldu, 5 gün hastanede yattık. Bugün sabahtan beri kuru öksürük var toplamda 3 saatte 5 kere falam öksürdü, burun akıntısı ve ateş vs yok. Sarımsak zeytinyağı yaptım ( 5 saat sonra süresi dolacak) , süresinin dolmasını bekliyorum henüz ayağına süremedim. Başka ne yapabilirim acaba evde yoksa yarın hastaneye mi götüreyim? Sizin evde yapıp ,geçirten formülünüz var mı?