PrensesimDuru benim kızım da 3 ay 25 günlük. Gündüz sık sık uykusu gelir uyuturum 30 dk yı geçmez hemen kalkar. Az oynar altını değiştiririm tekrar uykusu gelir uyutmak 1 saati bulur, yatar yine 30 dk sonra yine kalkar yine aynı döngü. Hani yatırmayayım oynayayım diyorum oyun da istemiyor mızmızlanıyor. Uykusu olduğu uykuyu alamadığı için. Çünkü bunun gibi bebekler gündüz bi 2 saat uyumalıymış ama bizde o yok. Gece uykusuna da akşam 7 gibi başlıyor beni yatırın demeye. Bazen sekizde yatıyor bazen 9 da. Sabah 6 ile 8 arası uyanıyor ama gece de 3 4 kere emmeye kalkıyor. Benimki de gündüz uyumaz mesela bende öyle düşündüm acaba uyku gerilemesimi biz bunu gündüz mü yaşıyoruz diye. Çünkü önceleri gündüz uyurdu 2 3 saat uyuduğu olurdu bazen