Bir sorun varsa gerçekten ama ileride daha zor olacak başka bir dr gidin o da normal derse okulu değiştirin
Gelişim bir bütündür ilkesi vardır bir yerde aksaklık varsa konuşma, bedensel vs çocuk sosyal olarak haliyle düşer. Ancak bu geçici olabilir
Eğer hiperaktivite vs varsa okul başarısı da ileride çok düşer sosyal başarısı da erken yönlendirme zaten zorunluluktur
Ram raporları her yıl yenilenir askerliği, meslek hayatını vs etkilemez korkulacak bir şey değil zaten bir şey varsa mülakatlar da vs o zaman da çıkar
Ben lisede öğretmenim bazı öğrenciler nasıl devam ediyor şaşıyorum heceleyen, harfleri doğru yazamayan neler var onlar erken tanı ve özel eğitimle belki başarılı olacaktı
Bireyselleştirilmiş Eğitim alan öğrencilerimiz de var her sınıfta bir-iki tane normal okula devam edebilecek düzeyde öğrenme güçlüğü olan (hiperaktivite, disleksi, az düzeyde öğrenme zorluğu vs) onlara ayrı sınav yapıyoruz rahat rahat bitiriyorlar okullarını
Bunda kötü bir durum yok korkmayın
Bazı veliler sorunsuz görünen normal sınavlarda yüksek alan öğrencilere bile rapor çıkartıyorlar ekpss ye girer memur olur kolayca diyorlar
Sizin evlasınızda hiçbir sorun olmayabilir ben korkulmaması için yazdım