betilda Sizi korkutmak istemem ama 5 gündür hastanedeyiz bizde 🥹 15 aylık oğlum var benimde azı çıkarıyordu ama ateşi düşüremeyince gittik. Covid pozitif çıktı ateş öksürük ishal uğraştık bizde. Ama hastane o kadar yoğun ki tüm çocuklar influenza, rsv ve covid gibi hastalıklardan gelmiş. Eğer yakınınızda hastane varsa bi götürün bebeğinizi ihmal etmeyin nolur 🙏🏻