Bu yazıyı yazarken kendimden nefret ederek yazıyprum. Kızım 10 aylık 1 aydır gecelee uyumuyor deliricem artık. Uykudan uyanıyo ağlıyor kucağıma alıp pışpışlayıb sallıyorum uykuya geçiyo durdurunca bidaha kalkıyo ama ağlamıyo beni otekliye kalkmaya çalışıyo hani kaldırıp oturtuyorum kafası düşüyo uykusuzluktan yani uykusu var ama uyuyamıyor . Bode gece ilk defa sallama desteğini keserek uyuttum sandımki bir fark olucak olmadı. Gece saat9 dan 1 e kadar her yarı saatte bir uyandı sonra 2.5 saat uyudu uyandı 2 saat uyumadı sonra tekrar 2 saat uyudu kalktı ama bu uyumalar hep kucağımda daha doğrusu göğsümde sallayarak yani ben bayılmışım öyle uyuya bilmişim . Kendimden nefret etme sebebiçse inanılmaz sinirleniyorum kızıma zarar vericem diye çok korkuyorum ama dayanamıyorum kalkıyoruz eskinden uykusuz olsamda gün ağarınca biter giderdi şimdi sinirim gündüzede sarkıyo çünki gündüzde çok sinir bozucu olmaya başladı hep kucak istiyo ben bi saniye bile göz önünden ayrılmayayım istiyo iştahlı bebekti sadece yoğurt yer oldu yani dayanılmaz bi hal aldı ben hiç ağlatmazdım boraz evvel hıçkırana kadar ağladı kucağıma alamadım çünki gücüm takatim yok artık . Melisa çayı verdim 2 gün hiş bi işe yaramadı bide gözünü yüzünü çok ovuyo bilemiyorum belki bi alerjisi var ha üst dişleride ağrıyor ola bilir 4 dişi şiş şuan ha çıktı ha çıkacak tamam diş ağrısı diycemde e o zaman ağrıyla ağlamıyoki gece sadece ful temas ful sallanmak istiyo ya bilemiyorum ne b.k yedim diye düşünüyorum bazen