gulayada Sütüm çok çok az ucunda emip çoğalsın diye aldım ama göğsüme yapışmıyor kullanan var mı acaba sürekli çıkıyor
Aloneeee gulayada ben kullanıyorum cnm aynı şeyden bahsediyorsak süt gelmesini sağlamıyor ki o ucu koruyor sadece ve meme ucunu tutamayan Bebekler için de kullanılabiliyor. Yapışması için de biraz ıslatırsanız yapışıyor
gulayada kmomm süt geldiğini nasıl anlarız bebeğe gidip gitmediğini benim ucum küçük gelen memr ucu sivri bayağı
gulayada Aloneeee bebek meme ucu tutuyor da biberona alışmış sütüm çok çok az sol da var emerse geri gelir diye aldım meme reddi var diye düşünüyorum boğuşuyor göğüsle resmen emzik gibi kullanır diye düşündüm ama bu da düşüyor
kmomm Bebeğin yutkunma sesi ile anlarsın. Birde süt gelmeye başlayınca o ucun içi süt doluyor biberon gibi düşünün. Meme ucunuz küçükse meme ucu çıkarıcılar var onları kullanabilirsiniz. Bebeğiniz ne kadarlık
kmomm gulayada anladım. Süt az olduğu için bunu yapıyordur. Siz her seferinde önce sol memeyi sonra sağ memeyi teklif edin. 3 dk 5 dk ne emse kardır. Süt o şekilde artar. Sonra mama veriyorsanız mama verin. Bunu her seferinde yaparsanız sütünüz artar.
kmomm Bebek memeyi reddediyor mu eğer reddetmiyorsa silikon uca hiç girişmeyin. Kendi göğüs ucunuzu biraz çıkarıp ağzına verirseniz bebeğin emmesiyle uç iyice büyüyor. Zaten bebek meme ucunu değil o kahverengi alanla beraber ağzına alıyor memeyi
beyzamelis kmomm herkes için emzirmek kolay olmuyor. Bende sizin gibiyim silikon uca bulaştım bazen çok bunalıyorum. Bıraktırmak istiyorum sonra diyorum emsin bununla emsin napayım.Rabbim kolaylık versin
gulayada kmomm ayakta denedim yine ağladı da zıplayarak denememiştim meme reddi yaşıyoruz galiba çünkü mememi alınca ağlıyor
kmomm beyzamelis ben kısa süreli kullandım. 3 ay tazyik problemi yaşadım. Memede boğuluyordu bebeğim onla biraz emzirip sonra çıkarıyordum memeyi veryordum. Valla emsinler de ne şekilde emiyorlarsa emsinler.