yagmuryigitalp Bu postu açmamin nedeni kötü amaçlı değildir sadece ayındaki bebekleri yakalamışmi kilosu diyedir kesinlikle kıyaslama yoktur her bebeğin gelişimi farklıdır yorum yazan her anneye teşekür ederim 🥰 ❤️🌸
yagmuryigitalp bububuu 14subat doğumlu bizimde kilo alımı aynı kaç aydır 11.457 yürümeye başladı çok hareketli yesede kilo almior insallah düzeltirler