FtmDgn Kızlar oğlum 3.5 aylık sürekli elini emiyor ne yapmam lazım sizce? Emzik emmedi doğduğundan beri emerse de beni emmeyi reddetti o yüzden artık denemiyorum emzik ama parmağı kıpkırmızı oluyo emmekten
Ecocan FtmDgn bnmkide bilegine kadar sokuyo kendini yutcak diye korkuyorum 😀 benimkide emzik almiyo bende durayim burda bakalim neler gelcek
Asli91 FtmDgn benimkide öyle eller ağızda. Hatta parmağını boğazına kadar sokuyo kusturucak kendini nerdeyse 😂 müdahale etmemek gerekiyomuş normal davranışlar. Oyuncaklarınıda ağzına götürmeye çalışıyo ne bulursa.
Happygril FtmDgn benim kide iki elini birden sokuyor 3 parmak birini 2 parmak birini elini sokması sıkıntı değil sonra midesi bulanıyor kusuyor bide onu devamlı ıslak oluyor
Zeynos Happygril benim kızım da aynı iki elini birden sokuyor midesi bulanıyor ama sonra yine devam vazgeçmek yok 😊😊😊
Brglbray Biz bugün üç aylık olduk 2 haftadır yaşıyorum bu durumu elini ağzından çekince sinirleniyor bağrıyor 😂 geri ağzına dayıyorum elini şağur şupur emiyor. Ya da elini çekip emzik veriyorum bir iki emip atıyor elini ağzına götürüyor çok eğleniyorum bu halleriyle
Zeyno FtmDgn benim bebeğim 2 buçuk aylık, yaklaşık bir aydır ellerini emiyor ve emzik emmesine rağmen yani emzik tutmamasıyla bir alakası yok kendilerini keşfediyorlar 😊
FtmDgn Zeyno normal demek ki ya bişey yapmaya gerek yok bebeklerin keşfetmesi meraklı olması gelişimin iyi olduğunun göstergesi neticede 😊
FtmDgn [bilinmeyen] etraf hurafe dolu maalesef 😊 hep aynı parmağı emse belki ihtimal olabilir ama benimki de komple emiyo