kuzeymommmm sıcaklık çok fazla ,hasta olur Allah korusun, sıcaktan terleyip üstünde kuruması soğuktan daha tehlikeli , 22-24 arası tut dereceyi, ben o şekildeyken zıbın, uzun kollu, iki ince pijama giydiriyorum, uyurken de üstüne orta kalınlıkta bi battaniye atıyorum çok rahat uyuyo benim de bebeğim 2 ay 10 günlük, üşüyüp üşümediğine de göğsünden sırtından bakın doktor öyle söyledi bize göğsü sırtı sıcaksa üşümez elinden ayağından bakmayın yanılırsınız dedi