aleynayavz o zaman size geri bildirimle geleyim. 2 hafta önce oğlum kucağımdayken ayağım kaydı ve yere düştük direkt ayağım bileğimden burkulduğu için 1 hafta evden hiç çıkamadım ayakkabı dahi giyemiyordum çünkü.. o 1 hafta annemlerde geçti ve hiç kimsede hastalık yoktu gayet sağlıklıydık. haftanın sonunda kendi evimize geldik işlerimi halledebiliyorum ama yine yürürken zorlandığım için evdeydik. 2. günde bir anda ateşlenmeye başladı oğlum ve bu ateş bi düşüp bi çıktı. 39.5ları gördük maalesef. tekrar anneme döndük ateş, burun tıkanıklığı, öksürük ne varsa yaşadı daha yeni yeni atlatıyor ve 1 hafta oldu.
inanın ev daha hasta edici. soğuk hava hasta etmez oluruna uygun giyinirse ancak insanlar ve kapalı evler hasta edebilir. bağışıklık düşer, hava kalitesi kötüleşir ne kadar cam açık olursa olsun. bugün sahil kenarındaydık mesela hem sıcak hem soğuk o kadar iyi geldi ki şu an 1.5 haftanın sonunda burnu açmadan rahatça uyuyor. iki günde bir bile olsa yağmur çamur demeden bir hava almaları gerekiyor diye düşünüyorum. (iki gün kendimi hasta hissediyordum bi anlık kalktım eminönüne gittim geldim ki karşıda oturuyorum. hasta değilmişim mesela o evin havası beni o duruma sokmuş. yani bizde bile böyle işliyor)