Nursma eeg kesin sonuç değil canım okuduğuma göre bazıların da ilk 3 eeg de çıkmayıp sonra yapılan 4. Eeg de çıkan varmış bizim ikinci eeg bozuk çıktı ama ben nöbet geçirdiğini hözlemlemedim şükürler olsun sürekli araştırıyorum izliyorum.
Ve uyku halindeyken gerçekleşiyormuş nöbet geçiren kişi kaskatı kesiliyormuş ve uyanmıyormul uykusuzluk bu nöbet şeklini tetikliyormuş tabi başka çeşitlerinde varmış dediğim gibi yüzlerce çeşidi var bazıları sadece göz dalmasıyla seyrederken bazıları daha ağır nöbetler geçiriyor