nurozkann Biraz önce birden kalbim hızlı hızlı atmaya başladı tansiyonum 11/7 nabiz 166 oldu ve sonra tansiyon 15/9 oldu nabiz da 113 bu panik atak mı? Acile gidip EKG çekildim hiç bisey cikmadi kardiyolojiye git dedi doktor
asel0404 nurozkann sadece bir eki den bişry çıkmaz kardiyolojiye git gerekli tetkikler yapılır bir şey çıkmazsa psikiyatriye gidersin ancak o şekilde anlaşılır ne olduğu
ayran nurozkann ritim bozukluğu olabilir mi dr görünmende fayda var bazen heyecan ve stres anında da yükselebiliyor kendini 1 hafta boyunca takip et sabah öylr akşam diye tansiyon vr nabız takibi yapmalısın bu sürede randevu bul kardiyoloji doktoruna gittiğinde sonucunda beraber git inşallah kötü birşey cıkmaz
nurozkann asel0404 daha önce hep gittim kardiyoloji ye dahiliye bisey de çıkmıyor sanirim panik atak oldu gecti gece hemen acile gidesiye gecti