Maaaleaef aynı sorunu 2 aylıktan beri yaşıyoruz anne sütü alamadı yetmedi sütüm mamaya geçtik sma comfort/optipro aptamil ve aptamil preseyno golden goat, hipp ,bebelac gold (aşırı gaz yaptı ) bunların hepsini denedim asla içmedi biberon değiştim 3 4 biberon kabul etmedi 6 aylık olduk gündüz asla biberonla içmez şırınga ile veririm gece 1 kere biberonla içiyor ek gıdaya geçtim kurtuldum karnı doyuyor bi şekilde Allah yardımcın olsun inşallah dönemsel bir şeydir ve uğraştırmaz ben öyle şanlı olmadım