Kızlar merhaba saat 1 gibi emzirdim kızımı ağlamaya devam ettiği için mama verdim onu da yedi sonrasında saat 2 gibi uyudu uyuttum bende yatayım o uyurken dedim yattım ağlayarak uyandı gazını çıkardım ama saat 2.30 dan beri ağlıyor nerdeyse gazını çıkarıyorum ağlıyor ayağıma alıp sallıyorum ağlıyor memeye koyuyorum aç mı diye emmiyor ağlıyor altı da temiz karnı ağrıyodur diye ayaklarına hareket de yaptırdım yaparken yine ağlıyor ne yapcamı şaşırdım sizce ne oluyor şuan duruldu biraz ama kaç saattir ağlıyor tek kucağımda susuyor onu da sürekli tutamam ki bazen kucağımda da çığlık atıyor yardım lütfen