Bebeğim 1 yaş 28 günlük ilk günden itibaren anne sütü verdim vermeye devam de ediyorum kilosu herşeyi normal Allah’a şükür doktor normal dedi ek gıda tadım olarak başladım iştahliydi halen öyle ama bazen yemiyo bende üç öğün vermek istiyorum sütle doyuyo diye düşünüyorum çünkü yemiyo bir öğün anca o da bazen sizce nasıl alıştırmaliyim yardımcı olursanız sevinirim ☺️