Sunayatasever serap0707 benim 3 yıl oldu hala uyuşuk ablam 12 yıl önce oldu hala uyuşuk sanırım ömür boyu kalacak
gg3848 serap0707 4 ay olacak hala uyuşuk tabi ilk haline göre biraz azaldı doktorum sonuçta sinirlerde kesiliyor oradaki çok normal dedi vücutta en zor onarılan şeyler sinirlerimiz ne yazık ki uzun süre kalacak
melenbeg 6 ay olucak hala var çıldırtan bir uyuşukluk sinirlerimi bozuyor dokunmak bile sinir bozucu o bölgeye şiş ve uyuşuk 😂