Bugün akşam leke vardı çamaşırımda özür dilerim bu arada
Dün yoktu önceki gün vardı biraz muallak ta kalmıştım yani var mı yok mu diye
Ama bugün tam leke gördüm çamaşırımda ama devamı yok noluyor anlamadım
Ben düzensiz ilaçlarla adet olan biriyim çok şaşırdım dün de çok şişkinlik vardı bende
Muayene sırası aldım ama daha var o güne