Hepinize çok teşekkür ediyorum belki de dediğiniz gibi emeklemeden direkt yürür çünkü herhangi bi çabasıda yok çok şükür sağlığı yerinde ne zaman isterse o zaman emeklesin ya da yürüsün herhangi bir takıntım yok. Sadece acaba ben ilgilenmedim diye mi olmadı diye bi düşünceye kapılmıştım. Sosyal medyada o kadar yok şu egzersizi yaptırdım yok bunu yaptırdım videosu var ki bi an kendimi suçlamıştım.