Kızlar daha önce yazmıştım en son adet günüm 6 Aralık 3 ocakta adet olmam gerekiyordu ama hâlâ olmadım korunmasız ilişki oldu yumurtlama döneminde daha sonrasında da 3-4 gün gecikince test yaptım negatif çıktı acilde kan verdim negatif çıktı galiba 0 değer yazıyor 6 gün oldu ben hâlâ adet olmadım ama hamilelik belirtisi hepsi var akıntı göğüslerde büyüme ağrı sanki süt doluyor gibi sol kasıkta 2-3 günlük ağrı bel ağrısı hafif mide bulantısı ama şuan geçti ara ara oluyor başına böyle bişey gelen var mı