cansusrgl Muhtemelen süt tazyikli geldiği için gaz yapıyor ve memeyi erken bırakıyor olabilir , bebek emdikten sonra sürekli sağın bide emzirmeden önce ön sütü sağın sonra emzirin derler bende senin yaşadıklarını yaşadım çok erken bırakıyordu memeyi doymuyordu ama sütüm de vardı