mutlulukkkkk Hastamı olacak yoksa bugün topuk kanı falan alındı ona çok ağladı ondanmı oldu anlamadım yoksa normalmi bilen varmı
dilo_ss Cok ağlamaktan ola bilir siz yinede kontörlü olun tabi benim oğlumda ilk doğduğu zamanlar çok ağlamamıştı sesi kısılmıştı çatal çatal çıkıyordu