seyma51 başka bir arkadaşa da yazdım size de yazayım. Çocuk herşeyi merak eder. Sigara için onu da içmek isteyecek verecek misiniz hayır.
Neden 6 ayı beklemelisin? Çünkü çocukların mide bağırsak sindirim sistemlerinin gelişmesi 6 ayı bulur. Bu demek değil ki 6. Ay da tarhana çorbası içsin. 1 yaşa kadar tadım aylarıdır.
6.ayda tek tek sebzeleri meyveleri denersiniz. Yavaş yavaş karıştırırsınız. Tek öğün ek gıda vermelisiniz.
7.ayda iki öğün ek gıda verebilirsiniz.
9.ayda artık üç öğüne geçebilirsiniz.
Şimdi tarhana çorbası içirebilir misiniz ? Evet içirirsiniz. İsterseniz mercimek çorbası yapın isterseniz yoğurt verin. Annesi sizsiniz. Ama yapmalı mısınız ? Hayır. Acele etmeden yavaş yavaş. Çocuğunuzun bünyesini yavaş yavaş alıştırabilirsiniz. Siz çok şanslısınız anne sütü en değerli besindir. Tavsiyem 6.ayda tadıma başlatmanız. Bu ayda bütün havucu verip oyalanmasını sağlayabilirsiniz ısırmadığından emin olun sadece dişi yoksa verin yani :) hem dişlerini damaklarını da kaşır.
Eleştirmiyorum sadece örnek vererek açıklamak istedim. Hayatı boyunca yemek yiyecek. Ama anne sütünü eğer vermek isterseniz sadece 2 yıl alabilecek 🫶 keyifli emzirmeler 🍀