Kızlar bebeğim 9 aylık olmak üzere. 40 günlükten beri süt alerjisi teşhisi konmuştu ben katı bir diyetle 6.aya kadar emzirebildim sonrasında kendi azaltarak bıraktı memeyi. Yaklaşık 4 aydır da alerji maması (aptamil progomin as) kullanıyorduk veeee alerjimiz geçti çok şükür ve bebeğimin kilosu düşük seviyede 9 aylık 70 cm 8300 gr. Alerji maması zaten kilo aldırmıyor önerebileceğiniz besin değeri yüksek mama hangisi olur? Teşekkürler