malparslann benimde asagidaydi 8. Hafta da ilk kanama oldu ama o zaman öyle bir teşhis konmadi ,daha sonra 14. Haftadan itibaren kanamayla geçti hep izne ayrılmak zorunda kaldım.Kanama varken hep yatarak kanama olmadığı zamanlarda da dinlenerek geçirdim ,nerdeyse doğuma kadar progestan kullandım 22. Haftadan sonra çıktı şükür yukarı ama dinlenmeye devam ettim..Doğumum37. haftada kanamayla başladı Benim plesentada da yapışıklık olusmustu o yüzden sezeryanda kanamam oldu biraz ama ekstrem bir durum vs. olmadı ..Doktor elbette tüm ihtimalleri söylüyor, siz içinizi rahat tutun ve dinlenin hiç bir problem olmaz inşallah .